Arhīvs
Marts, 2024
26
27
28
29
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Latvijas Biznesa Klubs uzņēmumiem nodrošinās arī pārdošanas aktivizēšanas servisu
Publicēts 7. februārī, 2011.
Latvijas Biznesa Klubs (LBK) Mazo un vidējo uzņēmumu konkurētspējas veicināšanas atbalsts programmas dalībniekiem turpmāk iespēju robežās nodrošinās arī pārdošanas aktivizēšanas un klientu piesaistes pakalpojumus. Šādas iespējas paredz noslēgtā vienošanās ar “SuperSales” (TM) komandu.

Līdz šim realizētās mārketinga un sabiedrisko attiecību aktivitātes, kas piedāvātas programmas dalībniekiem, nodrošinājušas labus rezultātus vidējā un ilgtermiņā, kā arī sniegušas ieguldījumu uzņēmuma tēla veidošanā, veicinot to atpazīstamību un piesaistot potenciālo klientu uzmanību. Mārketinga uzdevums ir uzņēmuma vērtības palielināšana, ko atbalsta programma cenšas sniegt sešu norises mēnešu garumā. Taču, lai atbildētu uz uzņēmumu tūlītējām vajadzībām, veicinātu klientu skaita palielināšanos īstermiņā, nepieciešams lielāku uzmanību pievērst pārdošanas veicināšanas un klientu piesaistes servisam. 

“Pārdošanas veicināšanas aktivitātes ir īstermiņa, taču sniedz tūlītēju rezultātu, kas uzņēmumiem šobrīd ir ļoti nozīmīgi. Komplektā ar tradicionālo mārketingu un publicitāti tas var garantēt veiksmīgu attīstību un konkurētspējas palielināšanos,” atzīst “SuperSales” pārstāvis Jānis Āboliņš.

“Uzsākot sadarbību ar uzņēmumiem, kas iesaistījušies LBK atbalsta programmā, saredzam tajos lielas attīstības perspektīvas. Uzņēmumi paši izrāda lielu iniciatīvu mārketinga komunikācijas aktivitāšu realizācijā un tad dod stimulu meklēt arvien jaunus un papildinošus piedāvājumus, nodrošinot pilnvērtīgu atbalstu, kas ļauj sasniegt labakos rezultātus,” norāda LBK projektu vadītāja Linda Upīte.

Kā viens no pirmajiem “SuperSales” servisu izmanto pazīstamā guļbūvju ražotājkompānija “Warss+”, kas šobrīd var atskatīties uz pirmajiem sasniegumiem pie klientu plūsmas palielināšanas. “SuperSales” uzņēmumam mēneša laikā devusi gandrīz 40 potenciālo klientu, kas ieinteresējušies par tā piedāvājumu – guļbūvju projektu iztrādāšanu un būvi.

“”SuperSales” tiešām pārspēj iepriekš gaidīto, redzu, ka iespēja saņemt tā sniegtos pakalpojumus, varētu izvērsties par būtisku mana uzņēmuma konkurences priekšrocību, jo potenciālo klientu plūsma tiek nodrošināta gandrīz kā pirmskrīzes gados,” atzīmē būvuzņēmuma “Warss+” izpilddirektors Ivars Markovskis.

Atbalsta programmai var pieteikties ikviens vietējais uzņēmums, kas atbilst kritērijiem un kas vēlas paplašināt vai uzsākt reklāmas, mārketinga vai sabiedrisko attiecību aktivitātes. LBK nodrošina atbalstu pasākumu plānošanā un realizācijā kopumā vairāk nekā 1000 latu apmērā katru mēnesi. Uzņēmuma līdzmaksājums sastāda 0%, maksājot tikai par dalību programmā (projekta vadība, komunikācijas izdevumi u.c. - Ls 83,33 līdz Ls 163,33 mēnesī). Uzņēmumi atbalstam var pretendēt uz periodu – seši mēneši. 

Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: